Rummet för välbefinnande

Rummet för välbefinnande

tisdag 4 maj 2010

Dark vs light


Jag har ofta en viss benägenhet att skriva om tänkvärdheter, men överskriften idag refererar inte alls till några djupsinnigheter.

Det är bara så enkelt att på den ena sidan av vitrinskåpen i vardagsrummet är det mörkare inslag och på den andra är det ljusare.









Himmel tänker ni säkert nu. Så här lite har hon väl aldrig skrivit förut?
Nej, det har jag nog inte!

Ibland kan jag överraska *ler*

Ha det underbart!
Mia

9 kommentarer:

Skogslyckan sa...

Hej sösterami..det är visst bara du och jag vakna... Förälskade mig nyss i din ängla tavla. På den mörka sidan..ler. Synd vi inte kunde vara vakna tillsamman över ett glas rött, och diskuterat varför den inte hamnade på den ljusa sidan. Ja ja jag vet...ramen.
Sov gott kram Pia

Photo by Maria sa...

Snyggt med en ljus och en mörk sida :-)

Ha en bra natt och en härlig onsdag..

Kram Mia

Vit som snö sa...

Godmorgon Mia! Jaa du har väl knappast börjat snooza än;) Det gick bara fint att stiga upp, solen skiner o jag känner mej riktigt piggelin:)
Ibland blir det korta inlägg men med så mycket vackert på dina bilder har man långt nöje ändå. Vad fint du har det! Dom jättestora lyktorna gillar jag!!!
Jaa, allt annat också;)
Ha en riktigt mysig dag!
Kram Cilla

LantlivsAnette sa...

Åhhh så fint du har det..vilka fina saker..lite kul, en ljus sida och en mörk !! Supersnyggt..
Ha nu en toppendag vännen
Kraaam Anette

Vackra hem och interiör sa...

jag tycker det är himla snyggt att blanda in kontraster i inredningen... vilket flyt du måste haft i ditt skattletande...
Hoppas allt är bra med dig - själv lite brådis inför planering av trädgårdssöndag hemma hos oss nästa helg... som jag hoppas hinna med... ska ni ta er en tur uppåt på motorcykeln...
Kram Pia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Bilderna sa precis det du skrev, en ljus och en mörk sida. Det var fint på båda sidorna, och själva skåpet också.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Les Cotrions sa...

Ciao Mia! What a beautiful and cozy livingroom you have! Love your painting and the way you arranged it...very elegant!
Happy new day tomorrow!
Vale

Britt sa...

Precis som vi... eller hur var det vi sa? ;-)

Underbara bilder från ett vackert hem.

Kramar och kärlek
britt

Anki sa...

Du är bara för härlig du, precis som "din" ljusa och mörka sida *ler*...såå fint!
Jag tror jag förälskade mig så smått i dina ljuslyktor...du har ett mycket vacker hem vet du!
Å vad gullig du är som vill vara med i min utlottning...lycka till!

Kramisen!