Rummet för välbefinnande

Rummet för välbefinnande

tisdag 8 februari 2011

Efter önskemål - här kommer den nu...

Jag har ju berättat om allt rensande jag gjort efter flytten, och att det blev så mycket att det kändes som det fyllde upp ett helt rum nästan.......

Nu har jag fått en hel del förfrågningar om jag kommer att ha en blogg-loppis igen.
Så jag har gått här och funderat och tänkt lite hur jag skulle lösa det.
Det blir ju inte bra att lägga in det på bloggen här eftersom det ändå är en del.
Hmmm, ska jag packa i lådor och åka ut en helg kanske?
Eller ska jag lägga ut på Tradera?
Mitt i detta funderande fick jag ett sms idag, med frågan IGEN!
Tack snälla C för det fick mig att bestämma mig.

Nu blir det en blogg-loppis, på en helt egen blogg.

Stommen är klar och ligger nu bara ute i cyberrymden och väntar på att jag ska lägga ut bilder på dessa allsköns saker som väntar in ett nytt hem.

Är du nyfiken och vill hänga med från början så får du kika in här med jämna mellanrum.

Ja minsann, händer det inte grejer här - så säg?!......

Ha det gott!

14 kommentarer:

Norregård sa...

Vad spännande Mia!!
Har precis varit inne & anmält mig till din fina utlotting!
Nu korsar jag alla fingrar & tår;o)

Kram Malin

Rose Garden Malevik sa...

Hej Mia.....
Jo du har mkt fint :)
Jag vill gärna köpa spetsar :)
Håkan

Lilla Blanka sa...

Hej goa Mia!

Åh vad kul! Jättesmart att ha en loppis-sids! Jag kommer kika in såklart :)

Kraaaam
Mia

Lilla Blanka sa...

*loppis SIDA (hihi, sitter här i mörkret och ser inte tangenterna hihi

Home and Lifestyle sa...

Wonderful stuff dear Mia!!

Many hugs, Ingrid

Sussi sa...

Bra idé Mia! Här får man hålla koll!
Kram
Sussi

Photo by Maria sa...

Skall absolut hålla koll på din nya bloggloppis..

Kram Mia

Anonym sa...

Hello My Dear Friend~ I believe this is an excellent idea, will you be shipping overseas? I knew I would hear from you today, just a feeling I have always from the start sensed a connection between us. I know you have been busy same here yet we always find the time to check in on one another. Sleep well!!! I knew you would know ;)
Rosemary...XXX

Rose Cottage sa...

Så smart måste genast in och kolla.
Ha en bra dag, kram Ulrika

Mia Maräng sa...

Med gud vad spännande!jag kommer att kolla alla dagar och även säkert köpa en del.
Kram Mia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du gissar rätt, det är nya skoddern. Kommer visa den i nästa inlägg. Jag blev så nöjd.
Ha det bra i snöyran du också.
Kramar
AnnaMaria

Norrfrids Eija sa...

Ja här händer det grejer minsann, vilken arbetsmyra du är, ett riktigt krutpaket!(Och en vacker isprinsessa, såg inlägget hos AnnaMaria).
Och vet du att du satte ord på att det man faller för i inredningsväg är en viss känsla, en feeling som man inspireras av, behöver absolut inte vara stilbundet...precis så är det!
Ha det bäst,
Eija

gamla skolan sa...

Oj Va spännade !!
Vill också passa på att tacka för dina alltid så gulliga , positiva och uppmuntrande ord !! Dom värmer !
Kramar // Susanne ♥

Vit som snö sa...

Jag håller med Mia, det händer saker kring dej:) Blogg-loppis var en smart sak... Jag har också lådor som bara måste bort men jag kommer inte för att "ordna bort dom"...
Jag förstår att du njuter av att ha verkstaden hemma. Sålänge det är ett jobb man brinner för gör det nog inget att "ta jobbet hem".
Absolut, när jag "svänger förbi" dina trakter så är Noll54 ett givet kort:)
Så du tycker jag ska vara rädd om den andra skon...:)) Jag som funderade tvärtom... Kanske borde tappa en o kolla om mitt livs prins existerar;) Hihi:))
Sköt om dej och njut i din skaparbubbla emellanåt, det låter lovely!
Kram vännen! Cilla