Rummet för välbefinnande

Rummet för välbefinnande

tisdag 20 december 2011

Det kom ett mail...

Idag fick jag ett mail!
När jag läste det blev jag så glad, fast på två olika vis liksom.

Först och främst för den fina julhälsningen, men så var det också för att jag var lite "saknad" här på bloggen. Tänk, så fint att läsa att någon saknar mina rader här inne...

Ja, det har varit intensivt vill jag lova och det är väldigt mycket som händer i mitt liv just nu.
Kommer att skriva mer och berätta om allt spännande, men just idag ville jag faktiskt mest bara titta in så ni vet att jag är kvar *ler*

Det går så fort nu och snart, snart är det julafton.

Idag har vi tagit in granen och vet ni vad?!

Det hände bara...

Julkänslan lade sig som mjuk bomull runt mitt hjärta och sedan stod jag där framför den gröna, opyntade granen och tyckte att det nog minsann var den vackraste gran vi någonsin haft. Trots att den inte hade något extra att briljera med när den stod där i all sin enkelhet.
Jag ska se om jag hinner med att fånga ljuset någon dag så jag kan fota lite och visa er.

Bilden som ni får hålla tillgodo med idag är inte alls julinspirerad. Den får istället symbolisera tidens tickande och att julen närmar sig med språng.



Igår firade jag lite extra när jag fick min vinst med posten!

Unnade mig en stund i stillhet och jag njööööt av alla de vackra bilderna vill jag lova.
Vintage by Nina - behöver jag säga något mer?

ENJOY!

10 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Hej gumman!
Vi känns nästan lite synkade hihi för vi har blogguppehåll och inlägg nästan samtidigt och helt oberoende av varann ;)
Bra att brevet dök upp, hoppas att det kanske ger en gnutta extra energi <3

Åh så ni har fått in granen! Niclas o Amanda var och valde ut en åt oss idag. Det är säkrast att N får välja, för jag har inte fått det förtroendet än ;-)

Kraaaam
Mia
Ps japp lite fika och snack här i köket hade varit såå mysigt, eller i er sal mmmmmm *mys-ler*

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det är härligt när någon säger att man är saknad, det betyder så mycket...

Jag vet inte var december tagit vägen? Vi letar fortfarande efter en adventsstjärna som vi inte hittar och kan inte begripa var vi lagt den=)

Hoppas vi får hem vår gran i morgon, det känns verkligen att det är dags nu.

Det ska bli spännande att få läsa vad du har för dig...

Önskar dig en fin onsdag!
Kram,
Regina

♥ Pia... sa...

Hej Mia lelle.... åå vad det verkar flyta mycket runt dej nu.. spännande:)Förstår om du tycker det är vackert just nu...me grana och allt..kom att tänka på tindrande små barna ögon när jag skriver nu.. DU symboliserar de tindrande barnaögonen... :)...JApp nu är det snart jul.. och man får bara hoppas att allt är lugnt och stilla då.. Lite trött efter höstens framfart...både privat och jobb. Ja du vet hur det kan va.. man tänker och tänker.. tar åt sej å till sej av allt.. oroar sej ..ja kanske lite för mycket i onödan ibland... Nu är det nästan lite stiltje hos mej.. men det är väl så det går till när kropp & själ säger till att ta det luuuuuugnt nu:).. Önskar dej en goo jul... ifall vi inte"ses" nåt mer före Tomten kommer:) julkram ..Pia

It's me sa...

Nice !!...enjoy a lovely time darling......filled with light and joy......love from me....xxx..

x
xxx
xxxxx
xxxxxxx
xxxxxxxxx
xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxx
||
||



Fijne Kerstdagen,
Merry Christmas,
Glaedelig Jul,
Merry Christmas,
Joyeux Noel,
God Jul,

Vintage House sa...

Hej vännen
härligt att du fick julkänsla och idag är det så vackert här med all snö....
önskar dig en riktigt mysig dag!
kram
sandra

Praliner sa...

Ibland är det intensivt, ibland är det lugnt, så är livet men ibland är det tufft att hänga med. Vad kul med vinst och vad härligt att känna att man är saknad! Hoppas att du får en skön jul! Kram

Photo by Maria sa...

Låter spännande med det som händer i ditt liv, ser fram emot att läsa =)

Ha en fin dag..

Kram Mia

rosenälvorna sa...

Hej, även om det inte var en julig bild så var den mycket vacke! Och jättegrattis till din vinst, önskar mig den boken så innerligt! Christina

Therese Sagstedt sa...

Kikar in och önskar dig en jätte fin och mysig jul vännen. Har också lite dåligt med tid så blir inte ofta man kommenterar utan läser och ser hur alla har det.
Men ta hand om dig så hoppas jag att vi möts ute framöver var så längesedan nu.

God jul och gott nytt år //Kramar Therese

samson sa...

ibland hinner man bara inte att skriva i bloggen,kul att se dej,ha det så bra,maggan