Rummet för välbefinnande

Rummet för välbefinnande

fredag 23 december 2011

Julefrid!

Efter en oerhört hektisk vecka har jag nu börjat gå in för landning.
Det känns skönt kan jag lova.

Granen är klädd, paketen inslagna, skinkan har precis tagits ut ur ugnen - och provsmakats - och glögg har vi druckit flera gånger idag. Det förstärker känslan...

Känslan av jul!

Men, jag känner mig fortfarande lite förvirrad måste jag ändå tillstå, för helt plötsligt så var den bara där. Dagen före julafton!

---------------------------------------------------

Men, nu förstår ni - nu ska jag sluta och skriva för nu är det dags för födelsedagsfirande. Ja, så är det minsann. Äldste sonen fyller år idag och nu ska vi äta gott och fira honom. Så nu bryter vi av glöggandet för en stund och njuter av en god middag.

Avslutar med lite bilder från salen!

Den här ängeln är ett arvegods och jag tycker så mycket om den!
Nu hänger den där i granen och skänker julefrid!
Den minner mig om det som är värt att fira just denna helg.




Tro det eller ej, men lite julkänsla fick vi till här inne i salen i alla fall *ler*

Önskar er alla en riktigt GOD JUL!

17 kommentarer:

Marie sa...

Hej Mia!

Grattis till sonen på hans födelsedag, hoppas han har haft en fin dag.

Sen vill jag önska er alla en riktigt, riktigt God Jul!!!

Kramar Marie med familj

Photo by Maria sa...

Grattis till äldsta sonen...

Ha nu en riktigt fin Jul..

Kram Mia

Vintage House sa...

härliga bilder och grattis till sonen....

önskar dig och familj en fröjdefull jul med nära och kära....
varmaste kramen
sandra

Lilla Blanka sa...

Hej Mia!

Ja åh vilken härlig julstämning inne i salen..!

Hoppas födelsedagen blev lyckad och att ni alla mår bra.

Kram och ha en riktigt fin jul!
Hälsa Janne och barnen<3
Mia

Birgitta sa...

Önskar dej också en riktigt GOD JUL.
Kram Birgitta

Bitte sa...

Hej fina Mia!

Vilka vackra och stämningsfulla bilder från salen! :-) Här är det inte riktigt så mycket jul som det brukar vara, men det verkar bli jul ändå... :-).

Hoppas du får en lugn och fridfull julhelg med de dina! God Jul! :-)

Många varma julkramar
Bitte

♥ Pia... sa...

Å grattis till din son.. nästan så du fick en julklapp när han föddes då:)... Vila och julefrid.. sååå gött.. ha de min vän och njut av allt det vackra.. och alla nära & kära.. de gör ja:) kram..Pia

It's me sa...

Bedankt lieverd voor je gezelligheid steun en liefde van het afgelopen jaar......liefs van mij.....xxx...Ria


Thanks my darling for your fun loving and support over the past year....love from me.....xxx...Ria

x
xxx
xxxxx
xxxxxxx
xxxxxxxxx
xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxx
||
||



Fijne Kerstdagen,
Merry Christmas,
Glaedelig Jul,
Merry Christmas,
Joyeux Noel,
God Jul,

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag håller med dig om att den här julen kom alldeles för fort, det är så mycket mer jag skulle ha önskat att jag hunnit med...

Önskar dig och din familj en riktigt GOD JUL!
Varma kramar,
Regina

Anki sa...

Grattis till sonen och jag önskar er alla en riktigt God Jul!

Kram kram!

Britt sa...

Tack söta du!
Hälsa familjen och ha en lugn och fin jul!

Stor kram Britt

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ja så står den där iår igen, granen. Och varje år tycker man att det var den finaste gran....
Och så är det, förstår känslan för din söta ängel. Grattis till sonen i efterskott.
Hoppas nu ni får en alldeles underbar jul ♥
Julkramar och julpussar
AnnaMaria

Home and Lifestyle sa...

Dear Mia,

For you and your family: Merry Christmas and a Happy New Year! Enjoy your time!

Many hugs, Ingrid

Skogslyckan sa...

Då har vi haft en likadan vecka, har inte bloggat jag heller.
Ville titta in och önska en riktigt god jul till dig och dina kära.
Kram Pia och Bernt

VACKRA hem och interiör sa...

God Jul önskar vi er, Ingemar och jag! Ja tiden gick väldigt fort här på slutet innan jul... men nu är det bara att passa på att njuta! Vilken fin julkänsla du fått till i salen!!
Kram
Pia

Les Cotrions sa...

I'm so happy to hear from you Mia!!!!
Merry Christmas to you and lots of joy and happiness!!!
Vale

millandante sa...

Ni har så mysigt! Och jag hoppas ni haft och har fin födelsedag och mysiga juldagar!!

Varm kram