Rummet för välbefinnande

Rummet för välbefinnande

tisdag 13 december 2011

Lucia och ÖVERRASKNING!!!

Tänk så härligt det är ändå...

När man behöver lite extra glädje - då kommer den i form av EN VINST!!!

Lyckans mig säger jag bara, och jag sitter och nyper mig lite i armen så där för att förvissa mig om att jag faktiskt är vaken...

Att det faktiskt är lucia...

Att vi faktiskt satt i morse och tittade på Lucia på TV och åt lussekatter, pepparkakor och hade tänt levande ljus..... *mysigt*

Att det faktiskt var så att jag kikade in på Maria-Isabels blogg precis nu och såg att just jag hade vunnit den där önskeboken...

Tänk vilken bra start på Lucia!

Lite bilder från vårt köksfönster. Hyacinten är nog det enda som minner om jul minsann...







Nu hoppas jag att ni får en riktigt fin dag ni också.

Ha det gott!

18 kommentarer:

Praliner sa...

Stort Grattis! Kram J

4U2 sa...

Alltid roligt med överraskningar! Ha en trevlig dag!

STENLYCKA sa...

Lusselkramar på dig ♥
Raina

Vintage House sa...

Hej
så härligt sett att vakna till och en vinst på det inte dumt..
Vackert i ert fönster....
ha en mysig lucia
kram
sandra

samson sa...

Grattis och ha en fortsatt fin lussedag,maggan

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken härlig början på din Luciadag! Grattis!

Fina bilder bjuder du på och jag är helt såld på din rostiga låda med hyacinter i, i ditt förra inlägg!

Ha en fin Luciadag!
Kram,
Regina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis Mia, det var en fin present på lucia. Ganska bra lusseväder idag, man ser ljusen...fniss.
Lussekram på dig
AnnaMaria

annashusidingtuna sa...

Hej!
Grattis till din vinst!
Ha en bra lucia.
Kram kram Anna

Anneli sa...

Grattis till din vinst!
Kul med en överraskning en så här trist och mulen dag.
Kan behövas.

Fin Luciadag på dig,
Kram Anneli.

Photo by Maria sa...

Grattis till vinsten =)

Så fint du har det i ditt fönster.. Stilfullt!!

Kram Mia

Erica sa...

Härligt vännen grattis :)) Vet du... ja saknar dig å dina kloka ord <3 Stor kram Erica ps mitt förra inlägg glömde ja att skriva att de va ja.... ha ha vilket skräll va? Men ja hoppas de stod Erica överst stor, energikram från mig <3

Fånga dagen sa...

Hej gullevännen!
Om någon är värd att vinna så är det ju just du så grattis till det.
Hyacinter är väl jul så det räcker, kan riktigt känna doften ända hit, mysigt.
Jag har också myst på morgonen, tillsammans med en otroligt god vän som sov över igår. Så härligt
Jag önskar dig en fortsatt mysig veccka och skickar en luciakram.
Lena

It's me sa...

Have a nice Lucia day darling....love from me....xxx...

Bitte sa...

Grattis till vinsten, vilken bra start på dagen! :-)

Vilken vacker fris eller insynsskydd du har i fönstret, jag har varit på jakt efter något liknande rätt länge nu, för vi har grannar ganska tätt inpå åt det håll som köksfönstret vetter åt.

Jag blev så förtjust i din rostiga låda, den blev SÅÅÅ vacker med hyacinterna i! :-)

Ha en fortsatt fin kväll, jag tänker på dig OFTA...

Många kramar
Bitte

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Mia !

Vilka härliga bilder från dig.
Hoppas att du har haft en fin
Lucia.

Önskar dig en fin kväll och grattis till din vinst!

Kramar Sirpa

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej Mia.
Ohh vilka vackra stämningsfulla bilder du visar från ert hem... Varm känsla..
Ha en fin dag.
kram kram
Jessica

Tre Tanter sa...

Grattis till vinsten och en trevlig helg...önskar 3 tanter.

lotta sa...

Gillar dina fina hyacintgrupper!Det behövs bara det för att känna julstämning! ha en fin 4:e advent! Kram Lotta