Rummet för välbefinnande

Rummet för välbefinnande

tisdag 13 mars 2012

A new friend of mine

Idag har jag fått en ny vän......

Ny och ny - egentligen?!?!

Nej, faktiskt inte. Helt krasst är det nog bara så att jag faktiskt inte gett den en ärlig chans tidigare. Jag har haft min förutfattade mening om att vi nog inte tycker om varandra och sedan har jag lite halvlojt så där sneglat till lite de gånger jag har gått förbi, men inte visat något som helst intresse. Allt detta på grund av att vårt senaste möte inte var så lyckosamt!

Men, man ska inte ha förutfattade meningar.
Man ska inte bestämma sig i förväg för att man inte är vänner.
Idag har jag insett att man ska ge det mesta en ärlig chans.

Idag har jag blivit kompis med H.

Vi hade ett ganska kort möte, och det var inte speciellt krävande faktiskt.
Jag bara bestämde mig, sedan trampade jag på och DET GICK BRA!!!!!!

WOW!

Jag har blivit kompis med min Huskvarna - min symaskin!

Yiiihhhaaaaaa!

En väska håller på att se dagens ljus och jag jublar av iver och lycka.

Hur ska jag orka vänta till nästa tisdag?!?!
Jag bara frågar.......


4 kommentarer:

Vintage House sa...

Hej
härligt att du har hittat en ny vän, att sy är roligt fast min har stått stilla väldigt länge....
kram och härlig onsdag till dig
sandra

Lilla kuriosa sa...

Haha ja det där med symaskiner kan va riktigt krävande! Jag har en ovän som heter singer som jag jobbar med att försöka förstå mig på,bara tjurar och vill aldrig som jag! Men men skam den som ger sig!
Kämpa på!
Lotta

Designe sa...

Hihi..va kul! :) Trevligt med en ny vän! Tack snälla för din kommentar hos mig idag! Blev såå glad! Behövde det idag! Idag är en dag när saker går snett verkar det som så det var kul att få läsa nåt så positivt!:) Du är så välkommen tillbaka! Ska hälsa Eija, vi ska ut på promenad ikväll och ta en fika! :) Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Åh jäspalt tjejen!! Det kallar jag reportage, det finaste jag sett på länge. Superfint sammansatta bilder, hon är en väldigt bra fotograf Carina. Och det gröna kanske man inte kände igen, men gud så vackert! Det var som våren dansat in i din matsal ju.
Ha en härlig helg
Vi hörs
Kramar
AnnaMaria