Rummet för välbefinnande

Rummet för välbefinnande

tisdag 24 april 2012

Ops - det hände en grej......

Vilken underbar helg vi haft!

Jag tänkte att jag skulle visa er lite bilder från Brocanten hos Gúa, men det kommer i nästa inlägg.

För idag blir det bara en kort hälsning till er alla...


.... med ett foto på det vackraste av ansikten. Har ni sett så fridfullt?
Från Mor Augustas Garage förstås!

Så där fridfullt var inte mitt ansikte i söndags.....

Nej, det var nog snarare mer präglat av en salig blandning av busighet, livsglädje, iver, lycka och förundran.

Ja, och en del "infall" också. För just det här med infall är vi nog mästarinnor på jag, Mia och Goa.
Söndagens infall resulterade i en helt ny frisyr!

Japp - så är det och det känns riktigt bra.


Så där busigt bra  ;)

Har börjat titta på vilka saker som jag ska ta med till Maries loppis nästa helg. Bara att konstatera att bilen blir fullpackad den här gången också.

Ha det gott!

Mia

12 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, så fin du är!
Ser fram mot loppisen!
Lycka till med alla förberedelser!
Kram från Kia

Rummet för välbefinnande sa...

TACK KIA!!!!
Ja, jag ser fram emot den jag också.
Ska bli så kul att ses igen......
Ha det riktigt bra!
Kram Mia

LissasVita sa...

Så fin du blev....man behöver lite lyft emellanåt...jättefint!!
Det var så mysigt hos Gua,det blir flera besök,garanterat! Var som ett skimmer den dagen,mitt lilla sällskap och jag stoppar in den dagen i vackra minne mappen...! Så kul att träffas,blir som mera verkligt då....när man ser människan bakom...jag har ju inte bloggat mer än som okt. Men gillar denna världen och stannar kvar så länge det känns bra! En loppis till...du håller igång....men allt som är kul ska vi gynna!Trevligt om du vill dela med dig när du läst ikapp dig om min pilgrimsvandring. Stora Kramen

Photo by Maria sa...

Jättesnygg i håret blev du.. Passar perfekt i den frisyren..

Ha en fin dag..

Kram Mia

kråke sa...

Hej du fina! Vad roligt det var att träffas och vilken snygg frisyr det blev efter härligt infall:)) Hoppas vi kommer att synas fler gånger IRL...annars så syns vi i blogglandia;))

Stora kramen...

kråke

Lilla Blanka sa...

Halloj Pinglan!!!

Du strålar Mia ♥
...och du hade verkligen inte behövt dimma ner bilden ;)

Ja nu är det full fräs mot nästa loppis, åh jag längtar redan :D

När du plockar bland dina Mor Agustas bilder så får du jättegärna maila mig några, jag känner att mina iPhonebilder inte är värda så mycket... typiskt att kameran strejkade...

Vi hörs på de andra kanalerna :))

Kram och ha det gott!
Mia

Vida sa...

så läcker du blev i nya Miahåret;) passar så bra..och vilken vacker bild på ansiktet från Gúas..jag stod länge och beundrade detta;)

Vidaträdgårdsregnkram

G:a Affären sa...

Den där frisyren passar dig jättebra! Visst är det skönt att våga förnya sig ibland.
Alla ni som var till Guá tycks ha haft det så trivsamt, lyckliga ni!
Ha det bra,
/Cia

Weisser Traum sa...

morgen du liebe
dein blog ist wunderschön.
wünsche dir eine schöne restwoche.
herzlichst daniela

Marie sa...

Vad fin du blev i håret Mia, jättesnyggt, passar dig jättebra!

Låter som ni hade en toppenhelg hos Gúa, mysigt!

Ha en bra dag!
Kram Marie

Mia Maräng sa...

Hejsan!
Åh du blev jätte fin. Va skönt med lite kortare.Jag tänkte åka på loppisen,missade föra gången så nu attans.Ska bli kanon roligt och spännande.
Må så gott !
Kram Mia

Ulrika sa...

Hej Mia!
Tiden går, o jag har inte varit speciellt aktiv på min egen blogg... men jag vill att du ska veta att även om jag inte lämnar spår här hos dig, så följer jag dig genom RSS-flöde. Det känns skönt på något sätt... du lämnade starka spår här hos mig o de finns kvar..
Bara så du vet! Kram o ha det gott
Ulrika