Rummet för välbefinnande

Rummet för välbefinnande

måndag 31 december 2012

GOTT NYTT ÅR!

Tittar in snabbt för att önska er ALLA ett riktigt Gott Nytt År!

Jag vill tacka för alla fina möten, alla fina kommentarer! Tror aldrig ni kan ana hur mycket jag värdesätter att ni tittar in här hos mig, att ni skriver några rader ibland. Det ger allt en mening liksom.

Är så oerhört tacksam...



De här dagarna har varit så stillsamt vackra. Jag har landat, jag har vilat, jag har njutit.

Känner mig så tillfreds med att jag kunnat tillbringa dagarna med mina nära och kära. De som saknats får en extra tanke och en extra kram via cyberrymden. 

Än en gång - ett stort och innerligt tack!

Önskar er alla ett riktigt glädjefyllt och berikande år!


13 kommentarer:

Home and Lifestyle sa...

HAPPY NEW YEAR!!!

Many hugs, Ingrid

Anonym sa...

Så utrolig vakkert:)
Gleder meg masse til å følge deg og din utrolige herlige blogg i 2013:)
ØNSKER DEG ET RIKTIG GODT NYTTÅR:)
Klem Merete

Unknown sa...

Tack även till dig.

Önskar även dig ett
Gott Nytt År!!

Kram Ing-Britt

It's me sa...

Een heel goed en vooral gezond 2013 !!!.......

Bedankt voor je liefde en vriendschap van het afgelopen jaar......

Ik ben zo blij met je !!......

Liefs van mij....xxx..



★ ┊    ★ ┊┊   ★ ┊  ★ ┊    
┊   ┊ ☆   ☆┊ ┊     ★┊  
  ★ ┊    ★ ┊ ★ ┊ ★ ┊
┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊ ☆ ☆ 
☆┊   ☆   ★ ┊    ★ ┊┊ ☆   
┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊★┊ ★
☆┊ ☆   ★ ┊    ★ ┊ ☆



A very good and healthy 2013 !!!......

Thank you for your love and friendship over the past year........

I'm so happy with you !!..........

Love from me....xxx...

♥ Pia... sa...

Så fint och stämningsfullt... gott nytt år Mia här i bloggvärlden oxå..;)kram..Pia

Lilla Blanka sa...

Gott Nytt År goa Mia!

Hoppas, önskar och tror att 2013 skall bli ett fantastiskt år för dig ❤

Stor cybernyårskram kommer i år till dig...vi får se hur det blir kommande år..jag har nämligen fått ett ny liten filmsnutt tillgänglig ;)
Mia

Tinas bo sa...

Tack för ett år med underbara bilder och inlägg!!

Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!
Kram Tina

Anonym sa...

Sotaste Mia!
Onskar dig allt gott infor 2013!
Det ska bli spannande! Nyfiken och med all tilltro till det goda och fina i livet borjar vi aret med allt tankbart talamod och lugn...Sen far vi se vart vi landar! Stor kram! <3
Zazza Susanne

G:a Affären sa...

Tack för ett fint bloggår och tänkvärda inlägg.

Önskar dig ETT GOTT NYTT ÅR !

Kramar
Cia

emmashem sa...

God fortsättning och ett fantastiskt år 2013 önskar jag dig!!
Kram Emma

mormorMärtas sa...

Så fint...
Önskar dej ett fint 2013!

Kram Annika

Vida sa...

fina du..önskar dej ett underbart 2013 med många skratt många äventyr och mycket lycka;)

varm nyårskram

Vidadetblirljusareförvarjedag

kråke sa...

Hej Goa Mia! Tack för dina kloka och varma ord här på bloggen under gångna året och en god fortsättning önskar jag dig på det nya:)))

Stor kram:)

Kråke