Rummet för välbefinnande

Rummet för välbefinnande

söndag 3 mars 2013

Livsnjutning

Vi ska precis till att äta en sen söndagsfrukost när jag stannar upp lite grand och inser att - det är bara för ljuvligt helt enkelt! Solen skiner nämligen in genom fönstret, fåglarna kvittrar utanför och jag blir alldeles "vår-rusig" 

Vet ni - den senaste tiden har jag valt att vara lite extra livsnjutare så där.

Tar mina små stunder när jag bara är, när jag gör precis sådant som jag tycker väldigt mycket om att göra, och det där kan variera från gång till gång. Den gemensamma nämnaren är i alla fall att njuta av livet. Åhhh, det ÄR gott och det GÖR gott.



Ser ni fönsterluckorna där i fönstret?

De har jag köpt av Marie och de ger mig också totalt lyckorus.
Butik Vita Ranunkler - oj så mycket fint som jag har köpt där. 

Först hade jag en tanke på att de skulle dölja TV´n, men så hamnade de här istället. Sen vet man ju aldrig förstås - någon dag kanske jag får en sådan där idé också vips bara så står de där vid TV´n.

Man vet liksom aldrig och det är lite av tjusningen   *ler*

Ha en fin söndag!

6 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Bilden förmedlar precis det du skriver, fin start på dagen. Och luckorna!! Som gjorda för dina höga fönster, så himla fint. Önskar vi bodde närmare Marie. Snart ska det fikas ute på trappan här, första gången iår.
Stor kram
AnnaMaria

Anonym sa...

De skoddene var bare utrolig flotte:)
Nydelige bilder:)
Ha en herlig kveld
Klem Merete

Marie sa...

Så otroligt fint det blev med luckorna Mia, vilka fantastiskt höga fönster du måste ha! Underbart! Och tack snälla du för dina fina ord om min lilla butik, blir så glad!!!

Kram Kram
Marie

Millas hem sa...

Hej söta Mia!

Wow vilka fönsterluckor!! De passar ju som handen i handsken där i dina vackra fönster! Ja, det är inte svårt att hitta fina saker hos Marie! Hela hennes hem var ju fyllt av massor av härliga ting!
Har ni planer på ny loppis i år hos Gua?

Kramen till dig!

Unknown sa...

Une jolie table printanière, simple comme je les aime
Nell

Unknown sa...

Åh så härliga bilder! KRAM Petra