Rummet för välbefinnande

Rummet för välbefinnande

fredag 16 augusti 2013

Stillhet och ro

Ibland behöver man bara bromsa upp i livet lite grand.
Låta själen komma ikapp liksom.

Det har varit gott...
Väldigt gott!

Jag har unnat mig stillhet och ro.
Jag har satt värde på mina stunder i ensamhet.
För det är i tystnaden som jag kan höra själens viskningar...
Viskningar som inte nått hela vägen fram på grund av livets högljudda brus.

Och det har varit så berikande...
Så oerhört berikande!
*tacksamhet*


❤ Jon Anderson & Vangelis - I'll find my way home ❤


  




5 kommentarer:

Rose Garden Malevik sa...

Hej Bästaste Mia
ja visst e de skönt med tysthet ibland :) Hoppas allt e väl med Dig
å missa nu inte.....

SATURDAY SHOW OFF

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Anonym sa...

Utrolig godt skrevet, man trenger virkelig å stoppe opp en gang i blant og bare lytte;)
Håper du har det bra!
Kjempe koselig bilde
Ha en herlig lørdag
Klem Merete

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Skönt och komma ikapp med sig själv, ibland ska man bara vara och göra ingenting. Underbart skåp!
Kramar
AnnaMaria

Millas hem sa...

Skänken är helt otroligt vacker Mia! Har nog sagt det flera gånger, men du vet i denna åldern kan man inte minnas allt!=)))

Kraaaaam

HWIT BLOGG sa...

Älskar tysthet...ett måste ibland!
Ha en fortsatt skön helg,
Titti