Rummet för välbefinnande

Rummet för välbefinnande

tisdag 18 februari 2014

Sväva bort!

Tänk den där känslan när man helt förlorar sig bort i något och totalt tappar tid och rum. Det är lite magiskt faktiskt. Att bara tillåta sig att sväva iväg i den där skaparbubblan. Jag är så glad, för äntligen har jag fått till min lilla hörna så att jag kan löda silver. Det är en plan som jag haft i många år, men som först nu blivit verklig. Så nu har jag snöat in lite på silverskapande och jag sitter här och filar och slipar och förundras lite över hur vilsamt det faktiskt kan vara. Ibland kan jag sätta på lite lugn musik, gå runt sakta bland mina skaparsaker och bara njuta. 

Det blir en så härlig mix, för själen fullkomligt bubblar av kreativitet samtidigt som det är avkopplande. Det enda kruxet är att det är så svårt att slita sig...... 


3 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Härligt att kunna göra det Mia !
Ha en fin vecka !

Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Tänkte på dig igår när jag hängde upp min snödroppe som du gjort i uterummet. Låter spännande med silverarbetet, hoppas få se prov på det snart. Om du går till Iris o Doris så gå in på butiken strax före (från stan räknat) Hon säljer dom mest ljuvliga smycken.
Ha det gott och trevlig helg
Vi hörs
Kramar
AnnaMaria

HWIT BLOGG sa...

Vilken härlig hörna det där låter som! Ja man måste skaffa sig en liten vrå där man får drömma, skapa och vara kreativ...
Önskar dig en skön helg!
Varm kram,
Titti