Rummet för välbefinnande

Rummet för välbefinnande

fredag 18 april 2014

Glad Påsk!

Sist jag skrev inlägg här var jag och Mia på väg ner till Gúa för att hjälpa henne med utförsäljningen i garaget. Och det är en månad sedan......

Ja, men vad säger man?

Det är spirande vår, det är silverskapande, det är fotograferande och jag njuter så mycket av det. Då tenderar alltid tiden att "svischa" ifrån mig liksom. När jag ägnar mig åt sådant som jag tycker om och som jag mår bra av så är jag fullkomligt här och nu, och då brukar tiden gå så där fasligt fort.





Själv ska jag ägna en del av den här helgen åt att skapa i min lilla silververkstad. Ahhh, det är sååå roligt så jag bara bubblar inombords. Men, det är klart..... En hel del annat kul ska jag också göra. Det är det som är så fint med lite långledighet - man hinner med lite mer då.

Önskar er alla en riktigt fin påskhelg!

6 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej hej !

Ha en fin Påsk helg !
Må sågott !

Kram

Anonym sa...

Kos å høre fra deg igjen:)
Nydelige bilder av ditt vakre hjem:)
Ønsker deg fortsatt herlig påske
Klem Merete

Med en doft av lavendel sa...

Önskar dej en skön och fin påsk.
kram Annika

Lilla Blanka sa...

Hihi, ja den vanliga klocktiden har en tendens att rusa iväg, speciellt när man tillbringar tiden i det tidlösa nuet.

Kram
Mia

It's me sa...

Happy easter weekend darling...love from me Ria...xxx !

Vitt hus med svarta knutar sa...

Önskar dig en riktigt GLAD PÅSK!
Kram,
Regina